ZAMÓWIENIA
Terminy realizacji
Dokładamy wszelkich starań, aby produkcja naszych drzwi odbywała się w najkrótszym czasi, wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniu poniżej przedstawiamy planowe terminy realizacji:
- PRIVATE ECO, LIGHT i ościeżnice drewniane malowane – do 6 tygodni,
- PRIVATE ECO, LIGHT i ościeżnice drewniane okleinowane – do 5 tygodni,
- PRIVATE HEAVY do 8 tygodni,
- Ościeżnice stalowe do 6 tygodni.
Terminy liczone są od daty wpływu środków na konto oraz mailowego lub pisemnego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, w dniach roboczych pomiędzy godziną 8:00 a 16:30 do miejsca wskazanego w Zamówieniu spełniającego minimum logistyczne określone w regulaminie.
Koszty dostaw
Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłany Produkt był zapakowany w sposób umożliwiającym jego bezpieczną dostawę. Jako odpowiedzialny partner biznesowy prosimy o zapoznanie się z warunkami dostaw.
- Drzwi wysyłane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia . Sklep poinformuje niezwłocznie Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu Zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
- Sklep udostępnia wyłącznie dostawy Produktu jako przesyłka dostarczana przez wyspecjalizowaną firmę kurierską.
- Koszty dostawy 1 palety ze skrzydłami drzwi ( 15 szt skrzydeł PRIVATE ECO lub 10 szt skrzydeł PRIVATE LIGHT/HEAVY) wraz ościeżnicami drewnianymi wynosi 480 zł brutto. Ościeżnice stalowe dostarczane są na koszt Sklepu.
- Zamówienia powyżej 20 000 tys zł netto są realizowane na koszt Sklepu.
- Koszty dostawy w przypadku dostaw paletowych nie obejmują rozładunku, a jedynie dostarczenie transportem Sprzedającego w formie umożliwiającej rozładunek wózkiem paletowym, pod wskazany adres.
- W przypadku, gdy Klient nie jest usatysfakcjonowany z usług świadczonych przez firmę spedycyjną, to swoje uwagi powinien każdorazowo wysłać na adres: sklep@drzwi-private.pl.
Uprzejmie informujemy, że Spółka GOOD LOCK & DOORS spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu przy ul. świętego Mikołaja 7, 50-125 Wrocław przetwarza następujące kategorie danych:
Państwa dane uzyskaliśmy :
Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), mają charakter danych osobowych. Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności z Ogólnym Rozporządzeniem, celem zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych, osobie której dane dotyczą należy przede wszystkim podać informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych określone w art. 13 lub 14 RODO - w zależności od tego, czy zostały one pozyskane bezpośrednio od osoby której dane dotyczą, czy też z innych źródeł. W świetle powyższego pragniemy poinformować Państwa, że: W związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO", „ORODO", „GDPR" lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). Administratorem danych osobowych jest GOOD LOOCK & DOORS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu ul. św. Mikołaja 7, 50-125 Wrocław. Dane osobowe będą przetwarzane w celu zrealizowania zamówienia, zlecenia usługi transportu zrealizowanego zamówienia, wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes administratora danych. Dane osobowe będą przechowywane do czasu ich usunięcia na skutek wykonania stosownego uprawnienia przez osobę, której dane dotyczą. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania sprostowania danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Z praw wskazanych powyżej można skorzystać poprzez: 1) kontakt e-mailowy pod adresem: info@gld.com.pl 2) kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem ul. św. Mikołaja 7, 50-125 Wrocław. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu realizacji opisanych wyżej celów, przez okres niezbędny do realizacji tych celów. |
Pozdrawiamy,
GOOD LOCK & DOORS