Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.drzwi-private.pl , www.gld24.pl, www.e-gld.pl .
- Sprzedającym jest spółka GOOD LOCK & DOORS SP. O.O. z siedzibą we Wrocławiu 50-125, św. Mikołaja 7, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000297039, Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 1.510.000 PLN w całości opłacony. Zarejestrowana pod numerem NIP 897-17-40-057, REGON 020704240, zwana także zamiennie Sprzedającym.
- Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać:
- pod numerami telefonów +48 71 78 58 217, +48 71 78 58 212 , koszt połączenia brutto za minutę zgodnie z obowiązującą taryfą Telefonii DIALOG.
- korzystając z adresu poczty elektronicznej:
Informacje ogóle: info@gld.com.pl
Sprzedaż: sklep@drzwi-private.pl
Marketing: marketing@gld.com.pl
Techniczny: techniczny@gld.com.pl
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
3. Oferta prezentowana na stronach sklepu internetowego www.drzwi-private.pl nie jest stanem magazynowym Sprzedającego
- §1 Definicje
REGULAMIN – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczna ( Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zmianami)
KLIENT – osoba prawna, lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia w sklepie internetowym. Celem uściślenia Klient to osoba prawna zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowniczym, posiadająca numer NIP i REGON lub osoba fizyczna aktywnie prowadząca działalność gospodarczą zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), którą prowadzi Minister Gospodarki.
SPRZEDAWCA – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie
PRZEDMIOT TRANSAKCJI- produkty wymienione i opisane na stronie sklepu internetowego.
PRODUKT –rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży
USŁUGA DODATKOWA- usługa świadczona przez Sprzedającego na rzez Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych Produktów.
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
SKLEP INTERNETOWY ( SKLEP) - serwis internetowy dostępny pod adresem www.drzwi-private.pl , www.gld24.pl, www.e-gld.pl za pośrednictwem, którego Klient może złożyć Zamówienie.
ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
DZIEŃ ROBOCZY –dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy takich jak święta państwowe i kościelne.
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta przez Klienta.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia.
KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Sprzedającego zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedającego, w którym gromadzone są dane Klienta w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
SYSTEM TELEINFORMATYCZNY- zespół współpracujących zew sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
NEWSLETTER – bezpłatna, usługa elektroniczna w formie biuletynu dystrybuowana za zgodą Klienta przez Sprzedającego za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia Klientowi automatyczne otrzymywanie treści informacyjnych i branżowych zawierających aktualne informacje o Produktach w Sklepie Internetowym.
USŁUGA ELEKTRONICZNA – bezpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedającego na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- §2 Zasady ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.drzwi-private.pl/pl/page/773/Regulamin .
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet.
- Wszystkie Produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedający w celu realizacji zakupów , Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, spełniającym następujące wymagania techniczne:
a) Komputer, laptop, tablet, smartfon lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu.
b) Przeglądarka internetowa Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej z włączona obsługą niezbędnych aplikacji
c) Dostęp do poczty elektronicznej.
d) Akceptacji plików cookie przez przeglądarkę Klienta
e) Minimalna rozdzielczość ekranu 1280x1024 lub wyższa.
6. Klient jest zobowiązany do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
7. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
8. Sprzedający świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące Usługi Elektroniczne:
a) Prowadzenie Konta w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Rejestracji.
b) Umożliwienie złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia.
c) Newslettera.
- §3 Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
- Odpłatność:
a) Świadczenie Usług Elektronicznych przez Sprzedającego jest nieodpłatne.
b) Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony.
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza zamówienia zawierana jest na czas oznaczony i ulega roz wiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia.
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na przesyłaniu na wskazany przez Klienta Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony.
- §4 Warunki zawierania Umowy Sprzedaży
- Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu Internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy Sprzedaży, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła.
- Podane ceny nie obejmują kosztów dostawy i wysyłki.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień. Cena ta nie ulega zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia
- Zamówienia sa przyjmowane przez stronę internetową wyłącznie za pomocą Formularza Zamówień .
- Zamówienia składane poprzez stronę internetowa można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok
- Zamówienie jest skuteczne, i skutkuje zawarciem Umowy Sprzedaży, jeśli Klient prawidłowo wypełni Formularza Zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe, w tym dokładny adres, an który Produkt ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
- W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
- W trakcie składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielania zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
- Po złożeniu skutecznego Zamówienia przez Klienta, otrzyma on automatyczna odpowiedź ze sklepu potwierdzającą Zamówienie.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 11 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Dzień rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem zapłaty ceny na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu Zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania Zamówienia w przypadku wyboru opcji „termin płatności”. Opcja „termin płatności’ jest dostępna wyłącznie dla wybranych Klientów, o jej dostępności każdorazowo decyduje Sprzedawca.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu w formie faktury VAT, która będzie załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak; faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia również Sprzedającego do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej (Dz. U. z 2012 r. poz. 1528).
- Formularz zgody Klienta na otrzymywanie e-faktury, można pobrać ze sklepu internetowego, zakładka „DOKUMENTY DO POBRANIA” .
- § 6 Anulowanie Zamówienia
1. Klient może Zamówienie anulować jedynie bezpośrednio po jego złożeniu. Należy w tym celu wysłać odpowiednią informację pod adres:
b) lub telefonicznie pod nr tel. 71 78 58 217
2. Konsekwencją nieuzasadnionego nieodebrania zamówionej przez Klienta przesyłki jest obciążenie Klienta kosztami związanymi z jej opakowaniem, nadaniem i zwrotem do Sprzedającego.
- §7 Sposoby płatności
1. Na każdy sprzedany Produkt wystawiany jest dowód zakupu- faktura VAT.
2. Płatność za zamówiony Produkt może nastąpić wyłącznie przelewem na konto bankowe Sprzedawcy. BANK PEKAO SA, numer rachunku: 96 1240 6814 1111 0010 1707 6594.
- §8 Koszt, termin i sposoby wysyłki
1. Produkt wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia . Sklep poinformuje niezwłocznie Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu Zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ja opóźnić.
2. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
a) Przesyłka dostarczana przez wyspecjalizowaną firmę kurierską;
3. Koszty dostawy wskazane są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Warunki i Koszty dostawy”. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili klikając w zakładkę „ Koszty Dostawy”
4. Koszty dostawy w przypadku dostaw paletowych nie obejmują rozładunku, a jedynie dostarczenie transportem Sprzedającego w formie umożliwiającej rozładunek wózkiem paletowym, pod wskazany adres.
5. Termin dostawy Produktu do Klienta opisany jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Terminy Realizacji” , chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki za pobraniem. Przy wyborze opcji płatności „przelew” do czasu podanego w zakładce „Terminy Realizacji” należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu ( zwykle 1-2 dni robocze).
Ze względu na gabaryty oraz wagę, Produkty wysyłane są za pośrednictwem firmy spedycyjnej zajmującej sie dostawą towarów ponadgabarytowych, na następujących warunkach dostawy:
a) Do rozładunku Produktów wymagany jest wózek widłowy. Produkty są dostarczane na paletach.
b) W przypadku, gdy Klient nie posiada wózka widłowego, Produkty należy rozładować ręcznie. Odpowiedzialność za rozładunek ponosi Klient.
c) Produkty dostarczane są pod wskazany adres jedynie przed główne wejście budynku lub na rampę. Jeśli po drodze znajdują sie utrudnienia typu stopnie, wąskie przejazdy, itp. to towar zostanie pozostawiony na ulicy lub na rampie. Dostawa Produktów ponadgabarytowych trwa od 1 di 4 dni roboczych. Przed dostarczeniem przesyłki, firma kurierska kontaktuje sie z Klientem telefonicznie na wskazany w zamówieniu nr telefonu.
d) W przypadku zmiany terminu dostawy przez Klienta po potwierdzeniu wysyłki Produktów przez Sprzedawcę, skutkować będzie naliczeniem dodatkowych kosztów, które każdorazowo określa firma kurierska.
e) Firma kurierska ma prawo do naliczania dodatkowych kosztów w przypadkach uzasadnionych, opisanych szczegółowo w jej regulaminie.
f) Szczegółowy regulamin firmy spedycyjnej dostępny jest na stronie:
www.pekaes.pl/pl/dla-klienta.html - zakładka Regulaminy i Procedury
6. W przypadku, gdy Klient nie jest usatysfakcjonowany z usług świadczonych przez firmę spedycyjną, to swoje uwagi powinien każdorazowo wysłać na adres: sklep@drzwi-private.pl .
- §9 Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług Elektronicznych
1. Sprzedający i Klient mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
2. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej musi być złożone w formie pisemnej, przesłanej drugiej stronie i dotyczy:
a) Umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym;
b) Umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na przesyłaniu na wskazany przez Klienta Newsletter.
3. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza zamówienia ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia.
4. Klientowi przysługuje ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na warunkach i w terminach wskazanych w artykule 494 w związku z artykułem 560 paragraf 1 kodeksu cywilnego.
- §10 Procedura reklamacji
- Produkty posiadają gwarancje producenta, importera lub Sprzedawcy, obowiązująca na terenie Polski. okres gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. W przypadku podania przez Sprzedającego adresu punktów serwisowych w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów, gwarancje realizowane są bezpośrednio przez te punkty. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.
- Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną :
- GOOD LOCK & DOORS SP. Z O.O. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić GOOD LOCK & DOORS SP. Z O.O. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać na adres mailowy info@goodlock.com.pl, lub przy użyciu formularza kontaktowego znajdującego się na stronie www.gld.com.pl oraz pisemnie na adres pocztowy ul. Św. Mikołaja 7, 50-125 Wrocław. W reklamacji Klient powinien podać nazwę firmy, swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. GOOD LOCK & DOORS SP. Z O.O. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 12 dni roboczych, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Reklamacje związane z Zamówieniami:
- GOOD LOCK & DOORS SP. Z O.O. jako sklep internetowy www.drzwi-private.pl dostarcza towary wolne od wad. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta zgodnie z przepisami o rękojmi za wady i gwarancji jakości uregulowane w kodeksie cywilnym art. 556 – 581 kodeksu cywilnego, z wyłączeniem zakresu określonego Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres info@gld.com.pl . GOOD LOCK & DOORS SP. Z O.O. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji na zasadach opisanych w §10 niniejszego regulaminu . GOOD LOCK & DOORS SP. Z O.O. jest producentem oferowanych towarów i jako Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej.
- §11 REKLAMACJE, PROCEDURY W PRZYPADKU STWIERDZENIA WAD FIZYCZNYCH
1. POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU WADY PRODUKTU STWIERDZONEJ PODCZAS ROZŁADUNKU/ODBIORU
W sytuacji, gdy podczas rozładunku Produktów dostarczonych Klientowi zostanie stwierdzone uszkodzenie kartonu wprowadza się następujący sposób postępowania:
- Klient w obecności Kuriera ma obowiązek rozpakować Produkt z kartonu celem jego weryfikacji i sprawdzenia czy Produkt jest uszkodzony. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Produktu należy w obecności Kuriera bezwzględnie wypełnić Protokół Szkody, który powinien posiadać Kurier, dostępny na stronie www.pekaes.pl/pl/dla-klienta.html - zakładka Formularze i Dokumenty. W Protokole należy wskazać wszystkie niezgodności i uszkodzenia. W przypadku widocznego uszkodzenia lub częściowej utraty towaru, zastrzeżenie należy odnotować na dokumentach przewozowych w chwili doręczenia przesyłki oraz sporządzić protokół szkodowy w obecności kierowcy według wzorca obowiązującego w PEKAES. Protokół szkodowy musi być podpisany przez Odbiorcę oraz przedstawiciela PEKAES doręczającego przesyłkę. W przypadku rozbieżności stanowisk przedstawiciel PEKAES ma prawo nanieść swoje uwagi i zastrzeżenia w protokole. Kopia podpisanego przez Klienta i Kuriera formularza zostaje u Klienta, oryginał zabiera Kurier.Zastrzeżenia dotyczące braków lub uszkodzeń niewidocznych w chwili dostawy powinny zostać złożone do PEKAES przed upływem 7 dni od daty odbioru. Niezależnie od terminu zgłoszenia zastrzeżeń, obowiązek udowodnienia, że uszkodzenie lub częściowa utrata towaru nastąpiła przed jego dostarczeniem, spoczywa na osobie składającej reklamację. Jeżeli składający reklamację nie zdoła tego udowodnić, uważa się, że przesyłka została dostarczona w nienaruszonym stanie oraz ilości zgodnej ze zleceniem.
- Dodatkowo na dokumencie WZ, umieszcza się wszystkie niezbędne szczegółowe informacje, określające wykrytą wadę. Dokument WZ winien być podpisany przez osoby odpowiedzialne za rozładunek z firmy Klienta odbierającej Produkt oraz kierowcę z ramienia Sprzedawcy (kuriera). Kierowcy Sprzedawcy zobowiązani są do posiadania w/w dokumentów. Kopie dokumentu zabiera kierowca Sprzedającego,
- O zaistniałej wadzie należy natychmiast poinformować pisemnie Sprzedawcę, z którym uzgadnia się możliwość zwrotu Produktu do Sprzedawcy, wysyłając informację na adres sklep@drzwi-private.pl i/lub kontaktując się z nim telefonicznie pod nr Tel +48 71 78 58 217. Gdy okoliczności uniemożliwiają takie działanie, zwrot uzgadnia się z kierowcą Sprzedającego, który może zabrać Produkt tym samym transportem ( wraz z oryginałem Formularza Zgłoszenia Reklamacji). Powiadomienie Sprzedawcy następuje wówczas, gdy tylko okoliczności na to pozwolą.
- Sprzedawca odpowiada za możliwe do stwierdzenia podczas rozładunku wady fizyczne, które zostaną potwierdzone przez kierowcę Sprzedawcy dostarczającego Produkt,
- Sprzedawca zobowiązuje się dokonania naprawy lub wymiany Produktu w jak najkrótszym czasie oraz do dostarczenia go do Sprzedawcy Datę dostarczenia do Klienta lub na miejsce finalnego montażu wyrobów bez wad Sprzedawca przekaże Klientowi w terminie do 14 ( czternastu) dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia reklamacji u siebie lub u Producenta.
2. POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU STWIERDZENIA WADY UKRYTEJ W DRZWIACH
W sytuacji, gdy w okresie gwarancji Klient zgłosi roszczenie gwarancyjne wynikające z wady ukrytej, która ujawniła się dopiero w trakcie użytkowania Produktu ( nie stwierdzono jej w momencie zakupu i prawidłowo przeprowadzonego montażu zgodnie z Karta Gwarancji), postępowanie reklamacyjne wygląda następująco:
- Sprzedawca sprawdza dostarczony przez Klienta rachunek oraz Kartę gwarancyjną pod względem zasadności zgłoszenia reklamacyjnego co do terminu, pamiętając, iż okres gwarancji wynosi 24 miesiące, okres rękojmi 24 miesiące,
- Klient wypełnia zgłoszenie reklamacyjne znajdujące się na stronie na podstawie danych z faktury zakupu i Karty Gwarancyjnej Sprzedawcy,
- Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne sporządzane jest na formularzu innym niż załączony do wyżej wymienionej instrukcji należy pamiętać o zawarciu następujących danych:
- adres korespondencyjny GLD,
- telefon kontaktowy do GLD,
- imię i nazwisko Odbiorcy,
- telefon kontaktowy do Odbiorcy,
- adres montażu drzwi,
- numer i data zamówienia złożonego przez GLD do Producenta,
- numer faktury wystawionej przez Producenta,
- opis i/lub dokumentacja fotograficzna reklamowanego Produktu z dokładnie wskazaną wadą ,
- żądanie Odbiorcy co do sposobu załatwienia reklamacji.
- Jeśli Klient dokonuje redystrybucji Produktu, jego przedstawiciel dokonuje oględzin reklamowanego produktu ( w miejscu, gdzie drzwi są zamontowane) i sporządza dokumentację zdjęciową wady. W przypadkach uzasadnionych, oględzin reklamowanego Produktu u Klienta dokonuje przedstawiciel Sprzedawcy, przy czym Sprzedawca każdorazowo decyduje o takiej możliwości.
- Dokumentacja reklamacyjna wraz ze zdjęciami wady przesyłana jest do Sprzedawcy, który dokonuje oceny zasadności reklamacji,
- Jeżeli zgłaszane wady są skutkiem błędnie wykonanego montażu (w tym braku dybli montażowych), a usunięcie wady leży po stronie Kupującego,
- Jeżeli przesłana do Sprzedawcy dokumentacja reklamacyjna jest niewystarczająca do oceny zasadności reklamacji, uzgadniane są możliwości dostarczenia reklamowanego Produktu do Sprzedawcy,
- Producent jako Gwarant nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci za koszty ( np. ponownego montazu drzwi) ponad koszty usunięcia uznanej wady lub uszkodzenia.
- Proces reklamacyjny uważa się za zakończony po otrzymaniu przez Sprzedawcę dokumentu WZ lub protokołu wraz z podpisem Klienta i/lub Sprzedawcy, potwierdzającym odbiór Produktu wolnego od wad.
Uwaga:
- Zwracane do Sprzedawcy reklamowane wyroby, których uszkodzenia nie podlegają warunkom gwarancji, na prośbę Klienta mogą zostać naprawione w ramach odpłatnej usługi, która wysokość jest ustalana indywidualnie dla każdego zgłoszenia.
- W przypadku, gdy na prośbę Klienta, Sprzedawca wyśle do Klienta ekipę serwisową w celu dokonania naprawy wad na miejscu zamontowania drzwi, a reklamacja okaże się niezasadna (np. wady wynikające z niewłaściwego montażu), kosztami serwisu zostaje obciążony Klient.
3. POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU SKRZYDEŁ ZASTĘPCZYCH ORAZ WYROBÓW WYSYŁANYCH NA WYMIANĘ
Gdy obsługa reklamacji wymaga dostarczenia przez Sprzedawcę nowo wyprodukowanych wyrobów lub akcesoriów w zamian za wadliwe ( o takim fakcie zawsze decyduje Sprzedawca), po dokonaniu wymiany Klient jest odpowiedzialny za zwrot reklamowanych produktów do Sprzedawcy i na jego koszt. Kupujący może odebrać je także w magazynie Sprzedawcy, ale wyłącznie po otrzymaniu każdorazowej pisemnej zgody przez Sprzedawcę
W przypadku nieoddania wyrobów w ciągu dwóch miesięcy od daty widniejącej na podpisanym dokumencie WZ lub protokole odbioru, potwierdzającym odbiór Produktu wolnego od wad, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wystawienia za nie faktury obciążającej Klienta.
Powyższe postępowanie odnosi się również do skrzydeł zastępczych.
4. OGÓLNE POSTANOWIENIA GWARANCYJNE
Sprzedawca udziela Klientowi gwarancji jakości na Drzwi na zasadach określonych poniżej.
Potwierdzeniem udzielania gwarancji przez Sprzedawcę będzie dokument gwarancyjny, będący częścią każdorazowo dołączany do każdych Drzwi. Okres trwania gwarancji będzie rozpoczynał się w dniu sprzedaży Drzwi Klientowi i trwał przez 24 miesięcy . Okres trwania rękojmi będzie rozpoczynał się w dniu sprzedaży Drzwi Klientowi i trwał przez 24 miesiące. Na podstawie gwarancji Sprzedawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany lub naprawy Drzwi, w stosunku do których w okresie gwarancji ujawniły się i zostały zgłoszone przez Klienta, a potwierdzone przez Sprzedawcę co do ich zasadności wady fizyczne według postępowań opisanych powyżej.
Klient traci uprawnienia określone w paragrafie 9 i 10 Regulaminu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia wady Produktu nie zawiadomi o tym fakcie sklepu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
- §12 Polityka prywatności
- Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Sprzedający.
- Dane osobowe wykorzystywane w celu realizacji umów sprzedaży oraz innych umów o których mowa w paragrafie 3 Regulaminu są przekazywane dobrowolnie i Klienci maja prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
- Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
a) W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż Zamówienie” Klienci posiadający konto w sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzanych danych poprzez edycje profilu konta
b) Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysyłanie wiadomości e-mail do Sprzedającego na adres: sklep@drzwi-private.pl
c) Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzanych podczas tworzenia konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.
4. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sprzedającego drugiej stronie treści zawieranej umowy:
a) Utrwalanie, zabezpieczanie i udostępnianie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-,mail po zawarciu Umowy Sprzedaży
b) Utrwalanie, zabezpieczanie i udostępnianie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu ( jeśli Klient przekazał Sprzedającemu zgodę na otrzymywanie e-faktury).
c) Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Sprzedającego oraz udostępniania na każde żądanie Klienta.
- § 13 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. Wybór prawa polskiego nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa jakie byłoby właściwe w braku wyboru, tj. prawa państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu, a przedsiębiorca (1) wykonuje swoją działalność gospodarczą lub zawodową w państwie w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu; lub (2) w jakikolwiek sposób kieruje taką działalność do tego państwa lub do kilku państw z tym państwem włącznie; a umowa wchodzi w zakres tej działalności.
- W przypadku braku potwierdzenia przez Klienta, iż dokonuje zakupu Produktów w celu bezpośrednio związanym z prowadzoną działalnością gospodarcza lub zawodową jego samego lub osoby trzeciej, zakupy w sklepie internetowym nie są możliwe.
- Zmiana Regulaminu:
a) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn tj.: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw; zmiany zakresu, odpłatności lub formy świadczonych Usług Elektronicznych, zmiany adresu Sprzedawcy - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizacje postanowień niniejszego Regulaminu.
b) Zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego, tj. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i Klient nie wypowiedział umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym w terminie 14 dni od dnia powiadomienia.
c) W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych a Klient ich nie akceptuje, przysługuje mu uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie do odstąpienia od umowy.
d) W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego i innych ustaw.
5. Rozstrzyganie sporów: wynikających ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów miedzy Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sad właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawa z dnia 17.11.21694 Kodeks postepowania cywilnego ( Dz. U. nr 43 poz. 296 ze zm.)
6. Wszystkie nazwy i oznaczenia zamieszczone na stronach internetowych stanowią znaki towarowe i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo Własności Przemysłowej (Dz.U. z 2001 r. Nr 49, poz. 508 z późn. zm.). Ich zwielokrotnianie, kopiowanie oraz korzystanie z ich publicznego rozpowszechniania wymaga zgody właściciela w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Autor i wydawca nie ponoszą odpowiedzialności ani konsekwencji wynikających z formy zastosowania informacji zawartych na stronach internetowych. GOOD LOCK & DOORS sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści zawarte na stronach "link". Odpowiedzialność za nie spoczywa wyłącznie na ich właścicielach.
7. GOOD LOCK & DOORS sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian na stronach sklepu internetowego kiedykolwiek i w każdym zakresie, bez wcześniejszego informowania użytkowników sieci.